up

Nie, 27 Mar 2005, 21:11:46 CEST

On Sunday 27 of March 2005 21:02, havner wrote:

> A czy nie szanuje? Czyz nie napisalem ze jestem z OOo w PLD zadowolony?
> Czytaj uwazniej listy na ktore odpisujesz.

W całym liście chodziło wyłącznie o fakt czepiania się PLDowego OOo (i
pośrednio niejako dawanie rad jak to OOo robić) z ust/palców osoby, która
nawet speca openofficeowego nie dotknęła i pojęcia nie ma jak to OOo w PLD
powstaje.

Ot wszystko. Reszta to nadinterpretacja maila.

> Chcialem takze pokazac, ze Patrys mial racje w
> swoim "jakos nad ilosc"
Ma, miał i będzie miał. Wybrał nietrafiony przykład bezpośrednio mnie
dotyczący ;).

> gdyz jeden kontrprzyklad (ktory nawet nie do
> konca nim jest) nie swiadczy przeciwnie jak starales sie ukazac

ps. zaproszenie dla patrysa (i każdego chętnego) do walk  z
openoffice.org.spec bardzo aktualne - dobrze by było mieć w PLD OOo2.
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/