kde 3.4 do przemiałki

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 28 Mar 2005, 17:11:35 CEST

On Mon, Mar 28, 2005 at 04:26:16PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Myślisz, że jakiś jeleń się znajdzie? Jeszcze nie widziałem by ktokolwiek  i
> kiedykolwiek deklarował się w ten sposób w PLD.

W cvs tak, ale praca nad wydaniem distro polega troszke na czym innym,
szkoda ze do dzis nie mozesz tego zrozumiec.

> btw. kto jest gwarantem dla nowego gnome?

freetz/paladine nad tym teraz pracuja (na DEVEL aflinta robil) i robia
to rzetelnie.

> U mnie jest przebudowane całe kde 3.4 na athlonie (i częściowo i686) oraz ppc.
> Na tych arch jestem w stanie poprawiać, gwarancję daję tylko za opłatą ;)

rotfl... idz w FC pracowac

> Nic, może być i 3.3 w Ac.

I jak nikt nie poswieci troche czasu zeby 3.4 bylo zrobione porzadnie to
zostanie 3.3, nie bede polowicznie dzialajacych rozwiazan pakowal tylko
przez numerki.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org