kde 3.4 do przemiałki

Pon, 28 Mar 2005, 17:20:44 CEST

On Monday 28 of March 2005 17:11, havner wrote:

> W cvs tak, ale praca nad wydaniem distro polega troszke na czym innym,
> szkoda ze do dzis nie mozesz tego zrozumiec.

> freetz/paladine nad tym teraz pracuja (na DEVEL aflinta robil) i robia
> to rzetelnie.
Rozumiem, że oni we 3 gwarantują? OK. Niestety dla KDE nie ma takich ludzi :-(

> rotfl... idz w FC pracowac
Nie rotfl tylko poważna sprawa. Ja Ci powiem, że gwarantuje, a tu mi coś
wypadnie, że nie będę mógł przez tydzień na to nawet zerknąć i co? Ano
kolejny Twój mail to będą jęki jaki to arekm jest - dał gwarancję i nie robi.

> I jak nikt nie poswieci troche czasu zeby 3.4 bylo zrobione porzadnie to
> zostanie 3.3, nie bede polowicznie dzialajacych rozwiazan pakowal tylko
> przez numerki.
Napisz więc co jeszcze nie jest w KDE 3.4 zrobione poza kdemodules*.spec (nad
którym właśnie siedzę) bo takie bredzenie o ,,połowicznych rozwiązaniach''
nie pomoże.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/