khm... gnome 2.10 z ready (?)

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Pon, 28 Mar 2005, 23:21:57 CEST

A więc...

1. khm...

  10:gnome-media-vumeter    warning: user builder does not exist - using root)
warning: user builder does not exist - using root)

2. menu...
poprzednio używane menu przeze mnie było ładnie wielowarstwowe... er.
Games/Arcade/cośtam.... teraz spłaszczyło mi się tylko do Games.

3. Places/Desktop...  wszystko ładnie, ale: "Details: There is no
default action associated with this location"...

4. dwuklik na obrazkach, wręcz na czymkolwiek nie powoduje żadnej
akcji... wręcz ładnie mówi, że żadna aplikacja nie jest skojarzona...
super, Preferences/OpenWith ... fajnie, No applications selected -
klik na add, ImageView i .... dupa, nie dopisuje do listy.. ciągle
jest No applications...

Droga redakcjo, co mam zrobić, aby przywrócić funkcjonalność kliku na
pliku w nautilusie ?

-- r.