khm... gnome 2.10 z ready (?)

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 28 Mar 2005, 23:44:12 CEST

Dnia 28-03-2005, pon o godzinie 23:21 +0200, robert j. wozny napisał(a):
> A więc...
>
> 1. khm...
>
>   10:gnome-media-vumeter    warning: user builder does not exist - using root)
> warning: user builder does not exist - using root)

To fakt, niektóre paczki nie ustawiają ownera dla plików.

> 2. menu...
> poprzednio używane menu przeze mnie było ładnie wielowarstwowe... er.
> Games/Arcade/cośtam.... teraz spłaszczyło mi się tylko do Games.

To nie nasza broszka, tak działa waniliowy upstream.

> 3. Places/Desktop...  wszystko ładnie, ale: "Details: There is no
> default action associated with this location"...

SOA#1: pokazuje mi się w nautilusie pulpit.

SOA#1: Works as expected.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>