khm... gnome 2.10 z ready (?)

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Pon, 28 Mar 2005, 23:55:48 CEST

Dnia 28-03-2005, pon o godzinie 23:21 +0200, robert j. wozny napisał(a):
> 2. menu...
> poprzednio używane menu przeze mnie było ładnie wielowarstwowe... er.
> Games/Arcade/cośtam.... teraz spłaszczyło mi się tylko do Games.
A przesiadłeś się z applnk na gnome-menus? To jest właśnie urok
gnome-menus :) Mnie się tam ta "płaskość" menu właśnie podoba.

> 3. Places/Desktop...  wszystko ładnie, ale: "Details: There is no
> default action associated with this location"...
Pracujemy nad tym :) Narazie powinno pomóc odpalenie update-desktop-database.

Patrz punkt 3

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org