khm... gnome 2.10 z ready (?)

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Wto, 29 Mar 2005, 00:01:37 CEST

On Mon, 28 Mar 2005 23:55:48 +0200, Kamil Kosiński <paladine w op.pl> wrote:

> A przesiadłeś się z applnk na gnome-menus? To jest właśnie urok
> gnome-menus :) Mnie się tam ta "płaskość" menu właśnie podoba.

tylko... khm. znikło pare menu 8-] na przykład nie mogę znaleść
terminala, czy minicoma...(i paru innych rzeczy)

> Pracujemy nad tym :) Narazie powinno pomóc odpalenie update-desktop-database.

khm. nie pomogło... nadal mam ten sam efekt 8-] (rozumiem że update...
/usr/share/mime ?). Co dalej droga redakcjo?

-- r.