SPECS: aMule.spec - fixed typo, typos...

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 4 Maj 2005, 09:45:20 CEST

On Wed, May 04, 2005 at 08:20:00AM +0200, Tomasz Pala wrote:
> Widzę, że nikt tego nie zrobi - niniejszym wnioskuję o -rw dla
> paszczusa. Naszych lokalnych biurokra^Wznawców sztuki formalnej;P
> prosiłbym o przeformatowanie mojego wniosku na godny CDG.

A nie prościej poprosić kolegę żeby zamiast tak robić jak aktualnie
robi robił to INACZEJ ? troche ?

Mała prośba, jak nie poskutkuje to wtedy po palcach (-rw).

Michał Abramowicz
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba