SPECS: aMule.spec - fixed typo, typos...

paszczus@newelski.com paszczus w newelski.com
Śro, 4 Maj 2005, 13:49:01 CEST

On Wed, 4 May 2005, Tomasz Pala wrote:

> [...]
>
> Widzę, że nikt tego nie zrobi - niniejszym wnioskuję o -rw dla
> paszczusa. Naszych lokalnych biurokra^Wznawców sztuki formalnej;P
> prosiłbym o przeformatowanie mojego wniosku na godny CDG.

gotar, bez przesady. Mam tez nauke, szkole, zycie.. a nie tylko
commitowanie i poprawianie. Ciekawe czy Ty i inni tak odrazu poprawiacie
wszystko.. na niektore rzeczy tez sie dlugo poprawi, wiec moze nie
przesadzaj i nie marudz.