SPECS: aMule.spec - fixed typo, typos...

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Śro, 4 Maj 2005, 10:39:28 CEST

Dnia 04-05-2005, śro o godzinie 10:15 +0200, Adam Gołębiowski
napisał(a):
> Zdaje sie nie sledzi tej listy. Na maile na priv odpowiada...
To może wprowadzimy taki obowiązek ? :)

> Może zamiast rw jakiś mocny i dosadny opier^w znaczy nagana?
Może nie mnie oceniać sposób pracy paszczusa, ale ...
1. Nie da sie ukryć, że przegina z setkami commitów, żeby jedną rzecz
zrobić (zamiast dopracować u siebie i dopiero commitnąć).
2. Lekka przesada z tymi jego test-buildami. Sam mam nie specjalnie
mocną maszynkę i chętnie bym robił test-buildy, żeby zobaczyć, czy
wszystko ok, ale chyba nie od tego są buildery ? A może się mylę ?
3. Mamy takie coś jak PLD-doc/HACKING, a szczególnie punkt 2, a wiele
osób się do tego nie stosuje (mnie też się pewnie kilka razy zdarzyło;)

Chociaż niesamowicie mnie denerwuje co paszczus czasami wyprawia, to
zgodzę się, że -rw, to chyba nie najlepsze rozwiązanie. Może więc
naprawdę dać mu żółtą kartkę i jeśli nic się nie zmieni, dopiero
postawić wniosek o odebranie prawa zapisu.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org