SPECS: aMule.spec - fixed typo, typos...

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Śro, 4 Maj 2005, 10:51:19 CEST

On Wednesday 04 of May 2005 10:39, Kamil Kosiński wrote:

> To może wprowadzimy taki obowiązek ? :)

> Może nie mnie oceniać sposób pracy paszczusa, ale ...
Jego problemem jest to, że:
a) nie czyta list i nie wie, że dostaje zjebki,
b) nie używa własnego środowiska testowego przed commitem,
c) zamiast spytać jak coś zrobić to kombinuje jak koń pod górę.

A myślałem, że pracujemy w grupie... Jeżeli powyższe 3 punkty nie zmienią się
przez najbliższe 7 dni, sam będę wnioskował o -w. Oczywiście przez CDG.