SPECS: aMule.spec - fixed typo, typos...

paszczus@newelski.com paszczus w newelski.com
Śro, 4 Maj 2005, 14:52:35 CEST

On Wed, 4 May 2005, robert j. wozny wrote:
> alez wyjasnij prosze, dlaczego nie mogles budowac lokalnie ? czy tez
> robiac sobie chroota na swojej maszynie.
Pisalem, przeczytaj mojego maila w tym watku.. no ale jak Ci sie nie chce
to dlatego, ze nie mam miejscu na dysku (chroota mam) i dlatego.
Jest juz kabel, maciez. Tylko w nocy z piatku na sobote trzeba przestawic
system na to i bedzie miejsce i nie bedzie klopotow.

Pozdrawiam