SPECS: aMule.spec - fixed typo, typos...

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 4 Maj 2005, 16:00:46 CEST

On Wed, May 04, 2005 at 06:49:01AM -0500, paszczus w newelski.com wrote:
> gotar, bez przesady. Mam tez nauke, szkole, zycie.. a nie tylko
> commitowanie i poprawianie. Ciekawe czy Ty i inni tak odrazu poprawiacie
> wszystko.. na niektore rzeczy tez sie dlugo poprawi, wiec moze nie
> przesadzaj i nie marudz.

Paszczus, nie o to chodzi. Chodzi tu m.in. o Twoją metodologię pracy.
Commitujesz w ciemno i wrzucasz efekty swojej pracy na HEAD. Nie jesteś
pewien, daj DEVEL, puść nawet tego test builda (ale rozwagą, a nie 10 w
pół godziny) i gdy wszystko jest OK to wtedy przenieś na HEAD.

A testowe środowisko pracy by Ci się przydało. Gdybyś niedaj Boże
pracował nad openofficem też byś robił commit - buildrequest,
commit-buildequest... ?