SPECS: aMule.spec - fixed typo, typos...

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Śro, 4 Maj 2005, 16:26:22 CEST

Dnia środa, 4 maja 2005 14:12, Paweł Sikora napisał:
> - nie cytuj całej wiadomości, chyba że jest
>    to niezbędne. jeżli cytujesz słowa "przedmówcy"
>    to odpowiadaj pod każdym akapitem z osobna,
>    jeżli email ma dłuższą treść

Panie, kto teraz tekst w e-mailach dzieli na akapity? Czasem naprawdę ciężko
się połapać gdzie się zaczyna jeden wątek a gdzie drugi, szczególnie gdy
wiersz się zawija przy 72 znakach :/

BTW sygnatury GPG są dozwolone czy nie? Ja osobiście miałem parę razy
sytuację, że ktoś podszywał się pode mnie, a nie zawsze się zagląda w
nagłówki poczty...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban