SPECS: aMule.spec - fixed typo, typos...

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Śro, 4 Maj 2005, 22:41:27 CEST

Dnia 04-05-2005, śro o godzinie 16:26 +0200, Łukasz Jernaś napisał(a):

> Panie, kto teraz tekst w e-mailach dzieli na akapity? Czasem naprawdę ciężko
My powinniśmy... i jeszcze pouczać tych co tak nie robią...

> się połapać gdzie się zaczyna jeden wątek a gdzie drugi, szczególnie gdy
> wiersz się zawija przy 72 znakach :/

To, że niektórzy są "bylejacy" nie znaczy, że wszyscy mamy się
"zbylejaczyć" i przymykać oko na czyjąś "bylejakoś"

Netykieta jest nie po to, żeby utrudniać życie i nie dlatego, że ktoś
miał takie widzimisię, tylko tak naprawdę się lepiej czyta.
Też byłem parę razy zjechany zanim to zrozumiałem...
--
Pozdrawiam
Krystian T

        "errare humanum est..."