SOURCES: xawtv.desktop - make xawtv visible in menu

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 12 Maj 2005, 13:20:42 CEST

On Thu, May 12, 2005 at 12:37:57AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Jeżeli komuś to się tak mocno nie podoba to niech wydzieli te aplikacje do
> osobnego menu. Nie będzie drażniło, a będzie ładnie używalne.

Nie ma kategorii 'aplikacje terminalowe'. A ja nie zgodzę się na
przeniesienie połowy swoich programów z Network->{i tu kilka kategorii}
do jakiegoś Terminalowe->Trash, bo nie mam zamiaru się zastanawiać, czy
xmaxima jest programem terminalowym czy nie.

--
Tom Pala <gotar w pld-linux.org>           http://vfmg.sourceforge.net/
                                         http://tccs.sourceforge.net/