SOURCES: xawtv.desktop - make xawtv visible in menu

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 12 Maj 2005, 13:33:27 CEST

On Thu, May 12, 2005 at 01:20:42PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Nie ma kategorii 'aplikacje terminalowe'. A ja nie zgodzę się na
> przeniesienie połowy swoich programów z Network->{i tu kilka kategorii}
> do jakiegoś Terminalowe->Trash, bo nie mam zamiaru się zastanawiać, czy
> xmaxima jest programem terminalowym czy nie.

Żeby nie było, że tylko jęczę - dodajcie do desktopów kategorię
X-Terminal-Trash i przeróbcie SWOJE applications.menu.

--
Tom Pala <gotar w pld-linux.org>           http://vfmg.sourceforge.net/
                                         http://tccs.sourceforge.net/