[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 14 Maj 2005, 15:57:15 CEST

On Sat, 14 May 2005 14:15:13 +0200, Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:

> Odpal poldka z wyższym poziomem verbosity i sprawdź, czemu łapie się
> na konflikt, może epoch się nie zgadza.

Nie, nie, nie. Jest konflikt, bo... jest konflikt. I IMHO ma być. :-) Enter!
Jedyne co istotnego znalazłem to dwie linijki:

D: Conflicts: gnome-vfs2-module-menu <= 0.8-1               TAK (dodany zasób)
D: pakiet gnome-vfs2-2.10.1-3 ma niespełnione Conflicts: gnome-vfs2-module-menu <= 0.8-1

Na dodatek na ftp-ie pojawiła się paczka gnome-menus-libs-2.10.1-6,
która ma to provides (w odróżnieniu od poprzednich), że tak powiem,
ukonkretnione [1], czyli:

Provides: gnome-vfs2-module-menu = 1.1-1
                                 ^^^^^^^

I... Konfliktu oczywiście już _nie ma_.

[1] Nie znam się, więc nie pomyślałem o tym, że właśnie tak to się robi;
    to dlatego wcześniej marudziłem, żeby to provides usunąć,
    czyli wrócić do stanu z wersji 2.10.1-3 czy która to tam była...

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                         Polly: Jak powinno się zabezpieczyć