[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 16 Maj 2005, 11:36:51 CEST

On Sat, 14 May 2005, Dariusz Laskowski wrote:
> Nie, nie, nie. Jest konflikt, bo... jest konflikt. I IMHO ma być. :-)
> Enter! Jedyne co istotnego znalazłem to dwie linijki:
>
> D: Conflicts: gnome-vfs2-module-menu <= 0.8-1               TAK (dodany zasób)
> D: pakiet gnome-vfs2-2.10.1-3 ma niespełnione Conflicts: gnome-vfs2-module-menu <= 0.8-1
>
> Na dodatek na ftp-ie pojawiła się paczka gnome-menus-libs-2.10.1-6,
> która ma to provides (w odróżnieniu od poprzednich), że tak powiem,
> ukonkretnione [1], czyli:
>
> Provides: gnome-vfs2-module-menu = 1.1-1
>                                  ^^^^^^^ I... Konfliktu oczywiście już
> _nie ma_.

Bo złapałeś mnie w połowie namierzania problemu. :P

A był nim conflikt na za niską wersję jakiegoś virtal provides (już nie
pamietam) i  samo obsoletes wtedy nie wystarczy.

> [1] Nie znam się, więc nie pomyślałem o tym, że właśnie tak to się robi;
>     to dlatego wcześniej marudziłem, żeby to provides usunąć,
>     czyli wrócić do stanu z wersji 2.10.1-3 czy która to tam była...

Ja się nie znam na gnome - zrobiłem tak, żeby się dało zrobić upgrade.
Niech ludzie_od_gnome(TM) zadecydują co i gdzie powinno być, co zrobić,
żeby to wyglądało normalnie i było jak najmniej śmieci (bo trochę
śmieciowato się zrobiło tam).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost