[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 16 Maj 2005, 22:39:36 CEST

Dnia 16-05-2005, pon o godzinie 22:20 +0200, Paweł Gołaszewski
napisał(a):

> Wiesz, jesteś zapatrzony w swoje gnome. I to bezkrytycznie...

Nie jestem w nic zapatrzony bezkrytycznie. Poprawiam Gnome cały czas,
zależy mi na nim bo oprócz mnie używają tego moi klienci / znajomi /
znajome.

> Jakoś dziwnym trafem udało mi się rozwiązać ten "problem nie leżący po
> stronie Gnome"... który był problemem w zależnościach gnome...

Z całym szacunkiem, mi zależy na rozwiązaniu problemu. Przemieliłem
wszystkie paczki związane z menu Gnome i problem dalej istnieje. Wydaje
mi się, że to zależność od applnk jest gdzieś nadmiarowa.

Nie chcę kolejnego bezsensownego flejma o tym, że dla hakerów są takie a
takie managery, a dla luserów to takie.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>