[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 16 Maj 2005, 23:09:37 CEST

Dnia 16-05-2005, pon o godzinie 22:39 +0200, Patrys :: Patryk Zawadzki
napisał(a):
> Z całym szacunkiem, mi zależy na rozwiązaniu problemu. Przemieliłem
> wszystkie paczki związane z menu Gnome i problem dalej istnieje. Wydaje
> mi się, że to zależność od applnk jest gdzieś nadmiarowa.
>
> Nie chcę kolejnego bezsensownego flejma o tym, że dla hakerów są takie a
> takie managery, a dla luserów to takie.

Uściśliliśmy to via jabber. Obecna propozycja jest taka:

gnome-menus-filter-* -> desktop-menus-*

wszystkie mają wirtualne P: desktop-menus

applnk wydziela desktop-menus-applnk (z P: desktop-menus)

applnk ma R: desktop-menus

KDE kicker dostaje tymczasowy R: desktop-menus-applnk, działa i z Gnome
i z KDE i z XFCE. Pozostałe działają ZTCW tylko != KDE. Ten R: może
wylecieć jak menu Gnomowe będą znów działać z menu KDE.

W ten sposób mamy:
- wymienne menu
- możliwość jednoczesnej instalacji KDE i Gnome

Proszę o komentarze odnośnie tego zanim znów się zakopiemy w
konfliktach. Czy kicker to dobre miejsce na wymuszanie menu? kdelibs i
kdecore odpada (wymagają ich aplikacje, a tych można używać bez KDE)?
Czy inne desktopy (!KDE && !Gnome) nie będą miały z tym problemu?

Nie czekam na odpowiedzi "SOA#1". Mamy teraz burdel z tym straszny. Nie
da się czysto upgradować.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>