[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 16 Maj 2005, 23:37:39 CEST

On Mon, 16 May 2005 23:09:37 +0200
"Patrys :: Patryk Zawadzki" <patrys w pld-linux.org> wrote:

> Uściśliliśmy to via jabber. Obecna propozycja jest taka:
>
> gnome-menus-filter-* -> desktop-menus-*
>
> wszystkie mają wirtualne P: desktop-menus
>
> applnk wydziela desktop-menus-applnk (z P: desktop-menus)
>
> applnk ma R: desktop-menus
>
> KDE kicker dostaje tymczasowy R: desktop-menus-applnk, działa i z
> Gnome i z KDE i z XFCE. Pozostałe działają ZTCW tylko != KDE. Ten R:
> może wylecieć jak menu Gnomowe będą znów działać z menu KDE.
>
> W ten sposób mamy:
> - wymienne menu
> - możliwość jednoczesnej instalacji KDE i Gnome

skoro mamy rozwiązanie standardowe jakim jest applnk, uniwersalne dla
całej dystrybucji, umożliwiajce instalację wielu desktopów, to zamiast
wprowadzać zamieszanie, uznajmy gnome-menus z rozwiązanie
niestandardowe, zrezygnujmy ze wspólnych katalogów z applnk. wtedy mamy
pax między chrześcijany i wszystkie problemy z upgrade w poldku apcie
whatever załatwione.

--
Fryderyk Dziarmagowski