[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Wto, 17 Maj 2005, 11:05:51 CEST

Dnia 17-05-2005, wto o godzinie 10:49 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):
> A nie lepiej dostosowac gnome-menus do tego, zeby bylo uzywalne dla KDE vfmg?
Jak sama nazwa wskazuje gnome-menus jest dla GNOME i dlatego nie upieram
się, żeby była standardowym rozwiązaniem dla pldowego GNOME. Od tego
jest applnk. Dostosować? Dlaczego? Mamy applnk, które ma być (a
przynajmniej tak zawsze myślałem) standardowym rozwiązaniem dla całej
dystrybucji. gnome-menus jest dla fanatyków GNOME, którzy chcą mieć
tylko GNOME i nie będą jęczeć, że coś jest nie tak jak zainstalują
KDE/Xfce i GNOME :) Po za tym, wątpię żeby się dało dostosować
gnome-menus do np. KDE. Wymagało by to zmergowania zawartości
gnome-menus do jednego pliku (takiego jaki dostarcza applnk), a to nie
przejdzie, bo gnomowe menu jest właśnie oparte na tym podziale.

> [...]

> Chodzi o to, zeby instalacja czegos, co wymaga gnome-menus (dla jednego
> usera) nie kolidowala z instalacja KDE (dla innego).
Applnk, o ile jest już naprawiony, potrafi dostarczyć GNOMEowi tego co
potrzebna, a przy okazji działa z KDE i innymi. Coś za coś. Chcesz mieć
i KDE i GNOME masz applnk. Chcesz mieć tylko GNOME, masz wybór. Po co
mieszać w to gnome-menus. On ma być używalne kiedy mamy tylko GNOME. Nie
ma sobie co głowy zawracać dostosowywaniem go do rozwiązań !GNOME, skoro
mamy gotowe applnk.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org