[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Wto, 17 Maj 2005, 13:43:05 CEST

Kamil =?iso-8859-2?Q?Kosi=F1ski?= wrote:

> Jak sama nazwa wskazuje gnome-menus jest dla GNOME i dlatego nie upieram
> się, żeby była standardowym rozwiązaniem dla pldowego GNOME. Od tego
> jest applnk. Dostosować? Dlaczego? Mamy applnk, które ma być (a

Ja zrozumialem, ze sa naciski, zeby bylo standardowym.
Jesli zle zrozumialem i ma byc alternatywnym dodatkiem, to nie ma problemu.

> [...]
> gnome-menus do np. KDE. Wymagało by to zmergowania zawartości
> gnome-menus do jednego pliku (takiego jaki dostarcza applnk), a to nie
> przejdzie, bo gnomowe menu jest właśnie oparte na tym podziale.

> Applnk, o ile jest już naprawiony, potrafi dostarczyć GNOMEowi tego co
> potrzebna, a przy okazji działa z KDE i innymi. Coś za coś. Chcesz mieć
> i KDE i GNOME masz applnk. Chcesz mieć tylko GNOME, masz wybór. Po co
> mieszać w to gnome-menus. On ma być używalne kiedy mamy tylko GNOME. Nie
> ma sobie co głowy zawracać dostosowywaniem go do rozwiązań !GNOME, skoro

Patrz wyzej. Po prostu dmucham na zimne (czyt. staram sie wybic komukolwiek
pomysl dodania gdziekolwiek R: gnome-menus; byc moze zanim mu ten pomysl
przyjdzie do glowy :) ).

  phone (48)(58) 347 14 61