[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Wto, 17 Maj 2005, 20:29:57 CEST

Dnia 17-05-2005, wto o godzinie 20:12 +0200, Dariusz Laskowski
napisał(a):
> Czyli tak długo jak mam w systemie tylko Gnome tak długo jest OK.
> Natomiast jeżeli będę chciał doinstalować jakieś inne środowisko,
> którego i tak nie będę używał (np. dla żony), to muszę (w mordę)
> zrezygnować z gnome-menus na rzecz applnk, czyli mówiąc wprost
> rozwalić sobie (zohidzić) menu? Ajajaj!
Aha. Ale to niczym się od obecnej sytuacji nie różni. Nie da się
gnome-menus używać z niczym innym niż GNOME.
A to, że struktura menu jest systemowa, a nie per user, to już inny
problem :) Poczekaj na GNOME 2.12, to zrobisz sobie z menu co tylko
zechcesz :)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org