[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 17 Maj 2005, 20:12:49 CEST

On Tue, 17 May 2005 18:07:01 +0200, Kamil Kosiński wrote:

> Mając tylko GNOME możemy mieć gnome-menus lub applnk, bo oba dostarczają
> potrzebną funkcjonalność. Chcąc mieć coś !GNOME używamy applnk.

Czyli tak długo jak mam w systemie tylko Gnome tak długo jest OK.
Natomiast jeżeli będę chciał doinstalować jakieś inne środowisko,
którego i tak nie będę używał (np. dla żony), to muszę (w mordę)
zrezygnować z gnome-menus na rzecz applnk, czyli mówiąc wprost
rozwalić sobie (zohidzić) menu? Ajajaj!

--
Dariusz Laskowski       Pustelnyk: Użytkownicy wszelkich tinów/slrn
darlas at post.pl                  są skazani na powolne wymieranie.