[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Wto, 17 Maj 2005, 22:26:28 CEST

Dnia 17-05-2005, wto o godzinie 22:07 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Zle ci sie wydaje. Jastem przciwny tym filtrom na poziomie systemu.
> Niech sobie beda na poziomie menu usera.
Ja nie mówię, że uważam to za idealne rozwiązanie. Wolę poczekać na
gnomowy edytor menu. Ale coś takiego jak te filtry powstało i działa na
poziomie systemu i trzeba to jakoś pogodzić z applnk. A jeśli większość
będzie temu  przeciwna, to niech autor filtrów je wywali i poprawi
gnome-menus. Nie mam nic przeciwko.

> Moze nie ? ;P
Ok. I tak nie używam applnk :)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org