[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 17 Maj 2005, 22:17:52 CEST

Dnia 17-05-2005, wto o godzinie 10:38 +0200, Kamil Kosiński napisał(a):
> [...]

Na to, żebym pod czystym gnome (jedno środowisko) mógł używać
kdewebdev-quanta i gnome-menus jednocześnie, bez potrzeby instalacji
applnk.

> I takim rozwiązaniem jest applnk, o ile już w pełni wspiera GNOME. A
> gnome-menus można traktować jako alternatywę. Nie mam nic przeciwko.
> Ważne, żeby w przypadku posiadania tylko GNOME dało się go używać
> zamiast appknk.

To co pisałem, trzeba jednolite wirtualne provides ustalić dla
kolidujących plików i w Gnome oraz kdelibs wymagać tego wirtualnego.
Szczegółowe wymagania na applnk powinien mieć dopiero kicker - nie ma
kickera, nie ma problemu, quanta ma w poważaniu, którego menu używam).

To samo tyczy się używających gnome-panel pod Xfce. Tam też bez problemu
chodzi gnome-menus i można je wymiennie instalować.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>