[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Śro, 18 Maj 2005, 08:23:21 CEST

Dnia 17-05-2005, wto o godzinie 22:17 +0200, Patrys :: Patryk Zawadzki
napisał(a):

> To co pisałem, trzeba jednolite wirtualne provides ustalić dla
> kolidujących plików i w Gnome oraz kdelibs wymagać tego wirtualnego.
> Szczegółowe wymagania na applnk powinien mieć dopiero kicker - nie ma
> kickera, nie ma problemu, quanta ma w poważaniu, którego menu używam).
>
> To samo tyczy się używających gnome-panel pod Xfce. Tam też bez problemu
> chodzi gnome-menus i można je wymiennie instalować.
Czyli problem jest w tym, że R: applnk jest nie tam gdzie trzeba w
KDE/(Xfce?/...). Wirtualne P:, a przynajmniej mój pomysł na nie,
opisałem gdzieś w tym wątku. Proszę o komentarze.
Co do filtrów, to pewnie część ludzi będzie/jest im przeciwna
(ja,ankry,...) i chyba warto to przedyskutować. Rozumiem, że tworzyłeś
je z myślą o GNOME, dlatego wydaje mi się to chybiony pomysł. Wyjdzie
2.12, będzie edytor menu i takie cuda nie będą potrzebne. Tworząc teraz
to rozwiązanie niedługo będziemy musieli się z niego wycofywać i
rozwiązywać kolejne konflikty.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org