[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 17 Maj 2005, 23:15:51 CEST

Dnia 17-05-2005, wto o godzinie 13:43 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Ja zrozumialem, ze sa naciski, zeby bylo standardowym.
> Jesli zle zrozumialem i ma byc alternatywnym dodatkiem, to nie ma problemu.

Zupełnie nie o to chodzi. Chodzi o to, żeby aplikacje KDE same w sobie
nie wymagały konkretnego menu. Wymagać powinien tylko panel KDE, który
to menu musi wyświetlić. W tej chwili mam taką sytuację, że używam tylko
Gnome, a do codziennej pracy potrzebna mi Quanta+. Quanta+ ciągnie za
sobą kdelibs i kdecore, które wymagają applnk (zamiast dowolnego raczej
menu, bo Quancie jest wysoce obojętne, czy pojawia się w menu Gnome czy
KDE). Prosiłem tylko o danie w applnk provides gnome-menus-filter (albo
desktop-menus dla wyczyszczenia, gdyby pojawiło się coś oprócz applnk),
a w KDE przeniesienie wymaganie applnk do pakietu faktycznie go
*wymagającego*, bo w tej chwili każdy program zlinkowany z kdelibs
automatycznie ciągnie mi zmianę menu.

> Patrz wyzej. Po prostu dmucham na zimne (czyt. staram sie wybic komukolwiek
> pomysl dodania gdziekolwiek R: gnome-menus; byc moze zanim mu ten pomysl
> przyjdzie do glowy :) ).

Ja nie palę tyla ziela :). Nie chcę psuć innym, tylko naprawić
gnomowcom.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>