diff Ac Th (Re: SPECS: dbus.spec - next step, relese 4.2, java enabled, rebuild w/...)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 19 Maj 2005, 22:57:54 CEST

On Tue, May 17, 2005 at 05:07:12PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Nie wiem, czy w ogóle jest sens podbijania dla samego przebudowania.

No właśnie - Ac nie jest jeszcze zamrożone, więc robią się "wyścigi
releasów" i branche różniące się tylko releasem... i gdzie potem
poprawki dodawać (z których prawie 100% kwalifikuje się do obu linii)
- wszystkiego jednocześnie na HEAD i AC-branch aplikować mi się nie
będzie chciało...

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/