diff Ac Th (Re: SPECS: dbus.spec - next step, relese 4.2, java enabled, rebuild w/...)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 19 Maj 2005, 23:08:25 CEST

On czwartek 19 maj 2005 22:57, Jakub Bogusz wrote:
> No właśnie - Ac nie jest jeszcze zamrożone, więc robią się "wyścigi
> releasów" i branche różniące się tylko releasem... i gdzie potem
> poprawki dodawać (z których prawie 100% kwalifikuje się do obu linii)
> - wszystkiego jednocześnie na HEAD i AC-branch aplikować mi się nie
> będzie chciało...

Podbijanie jako takie złe nie jest, ale jeśli jest podbijane tylko po to, żeby
się upgrejdowało z ac, to kompletnie bez sensu. Nie czas na to jeszcze.