diff Ac Th (Re: SPECS: dbus.spec - next step, relese 4.2, java enabled, rebuild w/...)

Radosław Kintzi radek w rakin.eu.org
Czw, 19 Maj 2005, 23:09:37 CEST

Jakub Bogusz napisał(a):

>No właśnie - Ac nie jest jeszcze zamrożone, więc robią się "wyścigi
>releasów" i branche różniące się tylko releasem... i gdzie potem
>poprawki dodawać (z których prawie 100% kwalifikuje się do obu linii)
>- wszystkiego jednocześnie na HEAD i AC-branch aplikować mi się nie
>będzie chciało...

Widzę jedno dobre rozwiązanie: możliwie szybko wydać Ac. Ustalić, że to
co jest, lub będzie za miesiąc, przez kolejny (lub dwa) będzie
stabilizowane do rc1, potem kolejny miesiąc (dwa) na kolejne rc lub final.

Wiem, że wielu powie, że będzie kiedy będzie i że nie ma co pospieszać,
ale mnie na prawdę zaczyna brakować nowoczesnego systemu, z jasną
metodologią rozwoju (security/general/supported). Coraz częściej
skłaniam się do myślenia, że "będzie kiedy będzie", to znaczy nigdy.

Pozdrawiam,

--
Radosław Kintzi (radek at rakin dot eu dot org)