SPECS: kernel-misc-fuse.spec - provides fusermount for libfuse - r...

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Wto, 24 Maj 2005, 20:09:20 CEST

On Tue, 24 May 2005, Paweł Sakowski wrote:

> Doczekam się revertu?

Revertnąłem ale tym razem mój sprzeciw:
Gdzie jest napisane że nie wolno używać fusermount z palca?
Przestudiowałem trochę dokumentacji i list fuse i nie ma o tym ani słowa,
wręcz przeciwnie - na stronie głównej podany jest przykład, gdzie używany
jest fusermount -u do odmontowania filesystemu, co więcej w dokumentacji
jest napisane że tak się robi dla UID>0, oprotestowuję  jednak tylko
przeniesienie fusermount do /usr/lib - powinno zostać w libfuse ale
w /usr/bin.

Pozdrawiam.

--
T.