desktopy

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 26 Maj 2005, 12:28:46 CEST

On Thu, 26 May 2005, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Takie makro byloby wygodne tylko, gdy zmiana kategorii to jedyna
> poprawka w desktopie. A to rzadki przypadek. Ponadto utrudnia
> wykrywanie, ze cos sie zmienilo w tej kwestii po upgrejdzie i trzeba
> zweryfikowac zmiane.

A ja uważam, że to byłaby bardzo miła rzecz, ponieważ pozwoliłaby znacznie
przyjemniej utrzymać porządek w desktopie.

Owszem łaty na inne błędy i tak byłyby potrzebne, do podsyłania autorom.
Ale pamiętaj, że częsci zmian, głównie w kategoriach żaden autor nie
przyjmie. Podwójnych łat nikomu nie chce się robić. A tak miałbyś
poprawkę, gotową do wysłania. Natomiast zmiany w kategoriach byłyby
robione w locie przy budowaniu.

Ja jestem za takim automatem. Byłby bardzo przydatny.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost