desktopy

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Czw, 26 Maj 2005, 13:31:14 CEST

On Thu, 2005-05-26 at 12:28 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> A ja uważam, że to byłaby bardzo miła rzecz, ponieważ pozwoliłaby znacznie
> przyjemniej utrzymać porządek w desktopie.

Dla ułatwienia utrzymania desktopów w ryzach możnaby jeszcze pokusić się
o dodanie do rpm-a (w okolicy Checking for unpackaged file(s)) jakichś
podstawowych sprawdzeń poprawności tworzonych pakietów. W szczególności,
jeśli pakiet w %{_desktopdir} będzie zawierał błędny plik to deweloper
się o tym dowie z komunikatu ostrzeżenia/błędu (niepotrzebne skreślić).

Jak to głupi pomysł to nie bijcie ;)

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution