duże zmiany w AC?

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 26 Maj 2005, 12:35:45 CEST

Dnia 26-05-2005, czw o godzinie 09:44 +0200, Sławomir Kawała napisał(a):

> (...)
> Niektorzy na sile probuja robic z PLD miedzynarodowa distro...

Nie trzeba niczego próbować, tak jest.

> czy aby
> na pewno to jest sluszne ? Ilu developerow spika only in english ?

Gdybyś się zapisał na devel-en, to może byś wiedział.

> Ilu
> userow PLD nie jest Polakami ? Byly juz o tym dyskusyje na liscie, mi
> osobiscie sie nie podoba ciagniecie czegos na sile w ramach 'poprawnosci
> politycznej' bo moze kiedys, ktos zza granicy bedzie chcial pomoc w
> rozwoju distro.

Pomaga regularnie, każdego dnia, twoich commitów nie widzę.

> Komus sie to podoba, ze glowna strona PLD jest po
> angielsku ? Strona polskiego projektu...

Mi się podoba i to nie jest projekt polski. To jest projekt ludzi do
niego commitujących. Maszyny stoją w sporej części poza Polską, więc
swoje uwagi możesz -> /dev/null.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>