duże zmiany w AC?

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 26 Maj 2005, 20:06:18 CEST

> Ilu
> userow PLD nie jest Polakami ? Byly juz o tym dyskusyje na liscie, mi
> osobiscie sie nie podoba ciagniecie czegos na sile w ramach 'poprawnosci
> politycznej' bo moze kiedys, ktos zza granicy bedzie chcial pomoc w
> rozwoju distro.

Pomaga regularnie, każdego dnia, twoich commitów nie widzę.

> Komus sie to podoba, ze glowna strona PLD jest po
> angielsku ? Strona polskiego projektu...

Mi się podoba i to nie jest projekt polski. To jest projekt ludzi do
niego commitujących. Maszyny stoją w sporej części poza Polską, więc
swoje uwagi możesz -> /dev/null.

Wlasnie. Jaka to polska dystrybucja jak jeden serwer stoi na Slowacji
drugi w Czechach, a jednym z najaktywniejszych developerow jest Estonczyk.
Moze zamienmy pld-linux na EUld-linux ?

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-