bash-2.05b-19

Pią, 27 Maj 2005, 17:01:38 CEST

Tomasz Pala wrote:

> Po nic. Nieinteraktywna nie woła bashrc.

Najwyrazniej wola. Ta wywolywana przez skrypt automatyki wolajacy
chroot .... su - builder -c "...."
                             ^^^^^ tu sie znajduje rozwazana powloka.
chroot jest wolany przez pythona, a ten przez crona.

Moze ktos by zechcial wniknac, a ktorym momencie i dlaczego bash stwierdza,
ze on jednak jest interaktywny.

> A kiedy nieinteraktywna może nie mieć? Ja mam tylko jedną wątpliwość:

Niech autor zmiany sprawdzi, cofnie ja, poprawi lub wskaze blad gdzie
indziej.

>        Bash attempts to determine when it is being run by the remote shell  daemon,  usu-
>        ally rshd.  If bash determines it is being run by rshd, it reads and executes com-
>        mands from ~/.bashrc, if that file exists and is readable.  It will not do this if

No wlasnie z rsh moze byc wsadowy...
Ale tu jest uruchamiany przez su, nie przez rsh.

> A tak poza tym to bash NIGDY nie woła /etc/bashrc, a jedynie ~/.bashrc,
> który U NAS chyba woła /etc/bashrc (ja nie używam basha).

Akurat na jedno wychodzi.

  phone (48)(58) 347 14 61