bash-2.05b-19

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 27 Maj 2005, 19:25:04 CEST

On Fri, May 27, 2005 at 17:01:38 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Najwyrazniej wola. Ta wywolywana przez skrypt automatyki wolajacy
> chroot .... su - builder -c "...."
                 ^
man su
[...]
       -, -l, --login
              make the shell a login shell
[...]

> Niech autor zmiany sprawdzi, cofnie ja, poprawi lub wskaze blad gdzie
> indziej.

Jeśli chodzi o mnie to ten stty z bashrc może wylecieć. Ja tego czegoś i
tak nie używam. Kasować? Bo widzę, że wrzuciłeś workarounda.

> No wlasnie z rsh moze byc wsadowy...

Spotkałem się z tym problemem przy rsyncu via ssh. Ale w moim przypadku
sshowany user mógł śmiało mieć shella /bin/sh.

> Ale tu jest uruchamiany przez su, nie przez rsh.

su z minusem;)

> Akurat na jedno wychodzi.

Nie do końca. vi ~builder/.bashrc ;) To tak jeśli builder rzeczywiście
potrzebuje basha jako shella.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>        http://vfmg.sourceforge.net/
                                    http://tccs.sourceforge.net/