bash-2.05b-19

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Nie, 29 Maj 2005, 22:02:02 CEST

Dnia 29-05-2005, nie o godzinie 21:51 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):
> Czyli trzeba by testowac dwie rzeczy:
> - czy stdin jest terminalem
> - czy jest ustawiona zmienna TERM
> (przypadek gdy zmienna TERM jest ustawiona, ale bezsensownie jestem sklonny
> zignorowac)

Niekoniecznie bezsensownie, czasem to workaround na różne demony.

> Wowczas chyba najprostszym testem bedzie:
>
> [ "$TERM" != "" -a -t 0 ]
> (lub w odwrotnej kolejnosci)
> Jakies uwagi ?

Chyba sprawdzenie TERM ma mniejszy footprint dla CPU? Poza tym jest ok.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>