link w fonts-TTF-microsoft

Adam amag Turowski kontoo2 w op.pl
Śro, 2 Lis 2005, 12:59:57 CET

Ściągnąłem przez poldka fonts-TTF-microsoft-installer-20020525-4.noarch.rpm i
zgodnie z informacją wpisałem komendę:
# fonts-TTF-microsoft.install --with
license_agreement /usr/share/fonts-TTF-microsoft/fonts-TTF-microsoft.spec

Tyle, że dostałem końcowe info:
Error: some source, patch or icon files not stored in CVS repo.
(http://dl.sourceforge.net/corefonts/andale32.exe)

Domyślam się, że nastąpiła zmiana nazw i pliku należy szukać pod adresem:
http://prdownloads.sourceforge.net/corefonts/andale32.exe

Wybaczcie ale na razie jeszcze słabo orientuje się w specach i dlatego sam nie
podsyłam łatki :)

Proszę o danie znać kiedy link będzie poprawiony bo muszę na jutro napisać
coś, a te czcionki są mi właściwie niezbędne.

--
echo 'amag-pl.info' || !signature