link w fonts-TTF-microsoft

Maciej Witaszek maciek2w w gmail.com
Śro, 2 Lis 2005, 14:47:14 CET

Adam amag Turowski wrote:

> Ściągnąłem przez poldka
> fonts-TTF-microsoft-installer-20020525-4.noarch.rpm i zgodnie z informacją
> wpisałem komendę:
> # fonts-TTF-microsoft.install --with
> license_agreement /usr/share/fonts-TTF-microsoft/fonts-TTF-microsoft.spec
>
> Tyle, że dostałem końcowe info:
> Error: some source, patch or icon files not stored in CVS repo.
> (http://dl.sourceforge.net/corefonts/andale32.exe)
Adres jest poprawny. U mnie ściąga, ale prędkość jest tragiczna 5kb/s.
Paczka tworzy się i instaluje poprawnie.
Może sourceforge akurat leżało, gdy odpaliłeś instalator?
Spróbuj jeszcze raz, a jak nie zadziała to podeślij co wypluwa na ekran.
Sprawdź czy wget ściągnie ten plik:
wget http://dl.sourceforge.net/corefonts/andale32.exe

A jeżeli dl.sf.net nie działa u Ciebie, to zapisz załącznik w katalogu
/usr/share/fonts-TTF-microsoft/ , wejdź do niego i  wykonaj jako root:
patch -p0 < patch-puzzle_sf

Dalej po staremu. Fonty będą pobierane z jednego z mirrorów SF.

> Domyślam się, że nastąpiła zmiana nazw i pliku należy szukać pod adresem:
> http://prdownloads.sourceforge.net/corefonts/andale32.exe
[...]
Na tej stronie jest lista mirrorów z tym plikiem. Na razie instalator nie
umie z niej korzystać i musi mieć ścieżkę do konkretnego mirrora.
Chyba że się mylę, to mnie poprawcie?

--
Maciej Witaszek <maciek2w w gmail_nospam.com>