Bugzilla

Jarek Andrzejewski pld w ptja.pl
Śro, 2 Lis 2005, 14:44:47 CET

Zaczynam wdrażać w swojej pracy trochę XP (Extreme programming).

Pomyślałem sobie, że dobrze byłoby mieć na serwerze bugzillę (albo coś
podobnego, co pozwalałoby rejestrować błędy/zadania, przypisywać je,
rejestrować zakończenie, raportować itp.). Dostęp przez http wystarczy.
Ewentualnie fajnie by było, gdyby jakoś można to było powiązać z CVS,
ale to dodatkowo i niekoniecznie (na razie CVS mam na Windows).

Co postawić? Przejrzałem pakiety pod kątem "bug" i "zil", ale nie
znalazłem nic co by przypominało bugzillę.

--
Jarek