Bugzilla

dhubleizh@o2.pl dhubleizh w o2.pl
Śro, 2 Lis 2005, 14:58:55 CET

Dnia Wed, 02 Nov 2005 14:44:47 +0100, Jarek Andrzejewski <pld w ptja.pl>
napisał:

> Co postawić? Przejrzałem pakiety pod kątem "bug" i "zil", ale nie
> znalazłem nic co by przypominało bugzillę.

Bugzilla straaasznie boli!! Duża jest i wątpie, czy w domowym projekcie,
czy nawet takim na parę osób będziesz potrzebował aż tak dużego
bugtrackera!!!

trac - mój faworyt - bugtracker + wiki projekut + możliwość przeglądania
SVN + milestones

flyspray - to co ma pld: http://bugs.pld-linux.org

mantis - nie korzystałem nigdy, ale wiem, że jest :P

Cz w rny
--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" -
Yoda