bsd-games

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Śro, 2 Lis 2005, 20:37:16 CET

Zająłem się właśnie updatem do wersji 2.17, nasunęło mi się kilka pytań:

1. bsd-games-monop_rename.patch czy jest on na prawdę potrzebny - można by
go dołączyć do bsd-games-config.patch - GNUmakefile jest patchowany
dwukrotnie przez nie. Jako argument przeciw - chyba łatwiej maintainować
dwa patche ze względu na to że drugi wykonuje konkretną zmianę.

2. bsd-games-config.patch - pliki pathnames.h - koniecznie tam trzeba
wklejać cały copyright? zamazuje to zawartość patcha a w każdym pliku
pathnames.h jest do ustawienia 2-3 linijki tekstu

3. może łatwiejszym sposobem konfigurowania byłoby stworzenie pliku
answer i potem cat answer | ./configure a potem patchowanie tego co jest
nietak

Pozdrawiam
--
tomek