bsd-games

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 2 Lis 2005, 22:47:14 CET

On Wed, Nov 02, 2005 at 08:37:16PM +0100, Tomasz Mateja wrote:
> Zająłem się właśnie updatem do wersji 2.17, nasunęło mi się kilka pytań:
>
> 1. bsd-games-monop_rename.patch czy jest on na prawdę potrzebny - można by
> go dołączyć do bsd-games-config.patch - GNUmakefile jest patchowany
> dwukrotnie przez nie. Jako argument przeciw - chyba łatwiej maintainować
> dwa patche ze względu na to że drugi wykonuje konkretną zmianę.

Jest oddzielny, bo -config.patch to tylko efekt uruchomienia configure
(+jakaś poprawka, żeby to działało IIRC - nie pamiętam szczegółów)

> 2. bsd-games-config.patch - pliki pathnames.h - koniecznie tam trzeba
> wklejać cały copyright? zamazuje to zawartość patcha a w każdym pliku
> pathnames.h jest do ustawienia 2-3 linijki tekstu

jw. - configure tak robi.

> 3. może łatwiejszym sposobem konfigurowania byłoby stworzenie pliku
> answer i potem cat answer | ./configure a potem patchowanie tego co jest
> nietak

IIRC kiedyś próbowałem nieinteraktywnego uruchamiania configure
i skończyło się na łacie jw. - ale już nie pamiętam, co przeszkadzało.
Trzeba by spawdzić, czy zadawane pytania nie zależą od np. środowiska.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/