SPECS (DEVEL): hk_classes.spec - fixed default driver dir (hk_driv...

Charles kkrenski w gmail.com
Śro, 2 Lis 2005, 23:53:08 CET

Dnia środa 02 listopada 2005 22:56, Tomasz Wittner napisał:

> Działa i zawsze działała lepiej lub gorzej (0.7.3 segfaultowało w
> określonych sytuacjach).

> $ du -hs .hk_classes
> 364K    .hk_classes
> Chcesz mnie pozbawić moich baz? Takie rzeczy się robi z nowego usera, ew.
> mv .hk_classes{,.bak}

> knoda->Settings->Options->General->Dirverpath:
> /usr/lib/hk_classes/drivers/ i zobaczysz.

O czym Ty do mnie rozmawiasz?
Dziecko jesteś, czy może mnie tak traktujesz?

> $ python
> [...]
>
> /usr/lib/drivers

I w tym problem.

> /usr/lib/hk_classes/drivers/

Tak, ale tylko dla bieżącej sesji pythona itd.
Powinno działać "out of the box".

> ???. Nic nie wspominałem o kompilacji.

> OK - a powinno być HK_DRIVERSDIR podstawione via #define do kodu przez
> ac/am - tyle, że tego nie ma w oryginale, więc nie jest:
> SOURCES/hk_classes-0.8]$ grep -rn HK_DRIVERSDIR .
> SOURCES/hk_classes-0.8]$
> Miejsce tego pacza jest w Attic - co nowa wersja, to są nowe drivery i
> zabawa w paczowanie. Dodatkowo trzeba ręcznie ustawiać ściężkę w knodzie
> i python-hk_classes i zapewne jeszcze gdzieś. Ile na to poświeciłem czasu
> (paczowanie), tyle teraz złośliwości ... ;)

HK_DRIVERSDIR jest PLD specific.

> Niezgadzam się na robienie takich hacków - to jest psucie poprzedniego
> psucia. O.

Nie ma pojęcia kto wpadł na pomysł (i co było tego przyczyną)
przeniesienia biblioteki hk_classes do %{_libdir}. Konsekwencją tego
są kombinacje z driverami. Ale teraz póki jest jeszcze na DEVEL można
to odkręcić...

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski