SPECS (DEVEL): hk_classes.spec - fixed default driver dir (hk_driv...

Charles kkrenski w gmail.com
Czw, 3 Lis 2005, 00:33:26 CET

Dnia czwartek 03 listopada 2005 00:13, Jakub Bogusz napisał:

> Samej libhk_classes.so.*? Używanie jej przez inne pakiety,
> w szczególności knodę.

Knoda z /usr/lib/hk_classes/libhk_classes.so.* działa OK (v. 0.8).
Jedyne co musiałem zrobić to dodać symlinka:
libhk_classes.so.9 -> libhk_classes.so.9.0.0
(nie wnikałem, dlaczego nie jest tworzony)

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski