SPECS (DEVEL): hk_classes.spec - fixed default driver dir (hk_driv...

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Czw, 3 Lis 2005, 22:05:59 CET

On Thu 3. of November 2005 00:33, Charles wrote:
> [...]
Jednak chyba dobrze wymyślił.

> Knoda z /usr/lib/hk_classes/libhk_classes.so.* działa OK (v. 0.8).
> Jedyne co musiałem zrobić to dodać symlinka:
> libhk_classes.so.9 -> libhk_classes.so.9.0.0
> (nie wnikałem, dlaczego nie jest tworzony)
Pewnie powinienen być tworzony przez ldconfig, a nie jest bo jest w złym
miejscu. Dlatego /usr/lib/hk_classes/libhk_classes.so.* jest złe.
Z innej beczki - masz ochotę, to możesz przetestować, co powstanie po
$ builder -r twittner -bb hk_classes.spec
i powiedzieć, czy wszystko działa. I mam prośbę o nie commitowanie do mojego
brancha.

--
Tomasz Wittner